Home Contact Reizigersmeldingen
Reizigersmeldingen

TreinTramBus is geen klachteninstantie, maar een ledenvereniging die opkomt voor de belangen van de openbaar vervoergebruikers. Klachten of suggesties richt men dus bij voorkeur aan de vervoersbedrijven zelf. Voor leden proberen we een extra inspanning te doen door te bemiddelen bij de vervoersbedrijven, hoewel we uiteraard niets kunnen garanderen.

We blijven evenwel graag zoveel mogelijk op de hoogte van wat leeft op het terrein. Om ons werk te besparen kan je hiertoe het onderstaand formulier zo duidelijk en gedetailleerd mogelijk invullen. Deze meldingen komen rechtstreeks in een database terecht en worden door ons gescreend op eventuele tendensen. We nemen deze mee in onze gesprekken met de vervoersbedrijven of eventueel kunnen we reageren door middel van een persbericht of persactie.
> Naar het contactformulier

 

NMBS

Voor een klacht of suggestie aan het adres van de NMBS kan je terecht bij de klantendienst. Indien een antwoord uitblijft of niet aan de verwachtingen voldoet, dan kan je contact opnemen met de ombudsman van de NMBS.

 

De Lijn

Heb je een klacht over of suggestie voor De Lijn, dan kan je de klantendienst contacteren, ofwel telefonisch via 070 220 200 ofwel via het klachtenformulier op de website. De Lijn heeft 45 kalenderdagen de tijd om op je klacht te antwoorden. Indien een antwoord uitblijft of niet aan de verwachtingen voldoet, dan kan je contact opnemen met de Vlaamse ombudsdienst.

 

MIVB

Heb je een klacht over of een suggestie voor de MIVB, dan kun je terecht bij het contactcentrum op het nummer 070 23 2000 of kun je een formulier invullen via deze link. Als een antwoord uitblijft of niet aan de verwachtingen voldoet, dan kan je contact opnemen met de bemiddelingsdienst van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest voor de MIVB. De bemiddelaar behandelt de klacht binnen de 30 dagen na ontvangst.

Share/Save/Bookmark
 

Lid worden

lidwordenvanbttb-met-tek

Inschrijven nieuwsbrief


Komende Activiteiten

EHBO-OV

helpDe trein, tram of bus nemen is niet altijd makkelijk! Waar vind je de dienstregelingen? Hoeveel kost een ticket? Hoe weet je dat je op de juiste trein, tram of bus zit? ... Surf naar www.ehbo-ov.be voor een duidelijk antwoord!

Laatste reacties

Met de steun van


thumb_logo_nl_groen

  ndm-lid-van

© TreinTramBus 2016 | Kortrijksesteenweg 304, 9000 Gent | T +32 (0)9 223 86 12