Home Contact
Onze contactgegevens

locatie

TreinTramBus (BTTB vzw)
Kortrijksesteenweg 304
9000 Gent

Het secretariaat ligt op wandelafstand van het station Gent Sint-Pieters.

Tel. 09 223 86 12 (secretariaat)
GSM 0471 44 47 72 (woordvoerder: enkel voor perscontacten)
E-mail Dit e-mail adres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
Klik hier voor een overzicht van de TreinTramBus-medewerkers.

Rekeningnummer: 068 - 2075810 - 37
IBAN: BE35 0682 0758 1037 - BIC: GKCCBEBB
Ondernemingsnummer: 0430.410.873

Het TreinTramBus-secretariaat is bereikbaar op weekdagen van 10u tot 13u en van 14u tot 18u. We zijn gesloten op zaterdag, zon- en feestdagen. Tijdens de week van 21 juli en in de week tussen Kerst en nieuwjaar is het secretariaat beperkt bereikbaar.

Heb je een vraag?

In onze rubriek Veel gestelde vragen vind je misschien een antwoord op je vraag. Indien je vraag hier niet wordt vermeld, stuur je ons best een e-mail.
> Lees meer

Heb je een klacht?

TreinTramBus is geen klachteninstantie, maar een ledenvereniging die opkomt voor de belangen van de openbaar vervoergebruikers. Klachten of suggesties aan vervoersbedrijven richt men dus bij voorkeur aan de vervoersbedrijven zelf.
> Lees meer

Share/Save/Bookmark
Commentaar (5)add comment

Paul De Meester said:

Proficiat: 3 x e-mail en 1 x email op deze pagina
Wordt dat in de toekomst een perfecte score?
Enkel onder 'Schrijf commentaar' nog een koppelteken toevoegen, want ook daar bedoelen jullie 'elektronische post' (e-post) en geen 'glazuur' ('email' spreek je in het Nederlands op z'n Frans uit en het betekent glazuur).
Bij voorbaat dank!
 
vrijdag 31 augustus 2018 om 15:00
Stemmen: +0

the joker said:

Abonnenment is betaald maar de lijn wil niet verlengen
Hi ik zou zeggen pas op met de lijn en zeker met online betaling van uw abonnement want de lijn wil je abonnement niet verlengen en lijkt het geld in eigen zak te steken.

Want je krijgt een boete als je abonnement niet verlengt is of je nu betaald hebt of niet dat maakt de lijn niet uit, dan moet je maar naar de rechtbank om je gelijk te halen. Ookal heb je betaald, dan ben je volgens de lijn nog steeds verplicht om deze te betalen, want je abonnement is niet geldig.

Zo kan ik ook rik worden, je laat de mensen betalen en je geeft niets, dan in je maar boetes omdat zijn je geld hebben ontvangen en je abonnement niet verlengen.
 
vrijdag 28 december 2018 om 21:40
Stemmen: -1

overweg13 said:

abonnement betaald?
Dit lijkt me toch een broodje aap verhaal. Als je online betaald hebt, heb je toch ook altijd een betalingsbewijs. Mij is zo iets alleszins nog nooit overkomen.
 
zaterdag 29 december 2018 om 16:41
Stemmen: +1

Rian van der Borgt said:

Er kan veel misgaan
Er kan helaas van alles misgaan bij de MOBIB-kaart. Als je betaald hebt (controleer je online betalingen), desondanks een boete krijgt en De Lijn niet voor rede vatbaar is, ga dan naar de Vlaamse Ombudsdienst: www.vlaamseombudsdienst.be
 
maandag 07 januari 2019 om 13:38
Stemmen: +0

Krista De Greyt said:

Kleinzielig Lijn
Onlangs moest ik op een pendelbus stappen met het onwaarschijnlijk grappige opschrift "Ik ben een trein". Het moeten nemen van de pendel, werd een beetje verzacht en toverde zelfs een glimlach op mijn gezicht.

Vanmorgen hoor ik dat De Lijn hierover boos zou zijn. Wat is dat nu weer?
Humor verzacht de zeden, weten ze dat daar niet dan?
 
dinsdag 01 oktober 2019 om 07:49
Stemmen: +0

Schrijf commentaar

security image
Schrijf de volgende tekens


busy
 

Lid worden

lidwordenvanbttb-met-tek

Inschrijven nieuwsbrief


Komende Activiteiten

EHBO-OV

helpDe trein, tram of bus nemen is niet altijd makkelijk! Waar vind je de dienstregelingen? Hoeveel kost een ticket? Hoe weet je dat je op de juiste trein, tram of bus zit? ... Surf naar www.ehbo-ov.be voor een duidelijk antwoord!

Laatste reacties

Met de steun van


thumb_logo_nl_groen

  ndm-lid-van

© TreinTramBus 2019 | Kortrijksesteenweg 304, 9000 Gent | T +32 (0)9 223 86 12