Home Actueel Blog Reizigerspanel: stiptheid en klachtenbehandeling
Reizigerspanel: stiptheid en klachtenbehandeling
Geschreven door Grandsart Delphine   
vrijdag, 21 oktober 2011 14:43

De resultaten van de enquête 'stiptheid en klachtenbehandeling' van het TreinTramBus reizigerspanel zijn intussen verwerkt. Zoals te verwachten was laat de tevredenheid van de reizigers over de stiptheid op het spoor te wensen over...

Voldoende duidelijke informatie bij vertragingen, een eenvoudiger compensatiesysteem en een persoonlijk antwoord op klachten zijn de voornaamste wensen van het reizigerspanel.

Voorkomen is uiteraard beter dan genezen: stipter rijden = minder klachten ...

> Bekijk hier de volledige resultaten van de enquête

Share/Save/Bookmark
Commentaar (1)add comment

Lucske said:

sommige reizigers hebben graag vertraging
Onlangs was er een vrouw die zat te klagen dat ze er wel mee was dat de trein die ze dagelijks gebruikte veel te stipt reed na een wijziging van de dienstregeling.
Ze kon daardoor geen compenstaie meer invullen?!!?
Klagen dat de treinen niet stipt zijn maar wel lekker die compensaties invullen en er heel blij mee zijn.
Ook dat is de realiteit.
 
woensdag 02 november 2011 om 08:53
Stemmen: +0

Schrijf commentaar

security image
Schrijf de volgende tekens


busy
 

Lid worden

lidwordenvanbttb-met-tek

Inschrijven nieuwsbrief


EHBO-OV

helpDe trein, tram of bus nemen is niet altijd makkelijk! Waar vind je de dienstregelingen? Hoeveel kost een ticket? Hoe weet je dat je op de juiste trein, tram of bus zit? ... Surf naar www.ehbo-ov.be voor een duidelijk antwoord!

Laatste reacties

Met de steun van


thumb_logo_nl_groen

  ndm-lid-van

© TreinTramBus 2019 | Kortrijksesteenweg 304, 9000 Gent | T +32 (0)9 223 86 12